Operators: Latvijā ir 300 000 ar telekomunikāciju pakalpojumu kvalitāti neapmierinātu cilvēku
Kā sacīja Renčaks, pirms desmit gadiem, kad "Bite" ienāca Latvijas tirgū, tajā nebija konkurences. "Divas kompānijas bija priecīgas par savu klientu skaitu, bet nebija nekādas konkurences starp tām," stāsta Renčaks. "Šobrīd ir ļoti liela konkurence. Skatoties uz pašreizējo cenu un pakalpojumu kvalitāti, nedomāju, ka kādam jaunam ienācējam šeit klātos viegli. Tas nav neiespējami, bet grūti."
Viņš gan neuzskata, ka lielākā problēma būtu klientu trūkums. "Mūsu pētījumi rāda, ka Latvijā ir 300 000 cilvēku, kas nav apmierināti ar pašreizējo pakalpojuma kvalitāti, nav apmierināti ar to, ko saņem attiecībā pret to, ko vēlētos saņemt. Tādējādi te aizvien ir klienti," piebilst Renčaks, norādot, ka arī nākotnē augs pieslēgumu skaits uz vienu klientu un turpināsies to migrācija starp operatoriem.
"Turpināsies SIM karšu skaita palielināšanās, bet tās nebūs domātas telefoniem, bet citām ierīcēm," turpina Renčaks. "Mūsu gadījumā turpināsim piesaistīt jaunus klientus privātpersonu segmentā - vasarā sākām piedāvāt tarifu plānu "Ģimene", kas mums ir nozīmīga stratēģijas daļa tuvākajiem gadiem - vēlamies konsolidēt visu ģimeni pie viena operatora. Šobrīd visi ir izkaisīti. Ticam, ka mūsu izaugsme būs saistīta ar ģimeņu pārnākšanu pie mums."
SIA "Bite Latvija" pērn apgrozīja 59,6 miljonus eiro, bet nopelnīja 4,57 miljonus eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Lietuvā reģistrētajam "Bite Lietuva UAB".
Uz sarakstu