Vidzemes Augstskola turpina radošo industriju vieslekciju ciklu
Trešdien, 11.novembrī, Vidzemes Augstskolā (ViA) turpinās "Latvian Art Directors Club" (LADC) izglītības programma Latvijas augstskolās. Šoreiz studentiem par radošās industrijas aspektiem stāstīja mārketinga un reklāmas speciālists Ģirts Ozoliņš, uzstājoties ar lekciju "Stratēģija. Ideja. Izpildījums. Labas komunikācijas priekšnosacījumi".
"Ir svarīgi apzināties komunikācijas stratēģijas un reklāmas nozares specifiku. Piemēram, ja esat kāda uzņēmuma īpašnieks, šīs zināšanas lieti noder biznesa stratēģijas veidošanā," iezīmējot lekcijas tematiku norāda Ozoliņš.
Ozoliņš reklāmā un mārketingā darbojas kopš 1994.gada. Kopš 2005.gada kā vadītājs darbojies pilna servisa reklāmas aģentūrā "IDEA". Tāpat Ozoliņš ir Latvijā ieviesis vairākas inovatīvas tirgus izpētes metodikas un stratēģiskās plānošanas metodes.
Šobrīd Ozoliņš darbu "IDEA" beidzis, jo nolēmis darboties sintezatoru ražošanā un to eksportēšanā un ārzemēm.
LADC iniciatīvu "Vieslekciju programma augstskolās" Latvijas augstskolās uzsāka pagājušā gada decembrī. Programmas mērķis ir veicināt pieredzes un informācijas apmaiņu starp radošo industriju profesionāļiem un sabiedrību, kā arī iedvesmot jaunos talantus.
Biedrība LADC apvieno radošo industriju, reklāmas un mārketinga profesionāļus un rūpējas par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi.
Uz sarakstu