Vidzemē autoceļu selektīvā vienkārtas virsmas apstrāde šogad plānota uz 35 valsts autoceļiem
Vidzemē darbi šogad plānoti atsevišķos posmos uz autoceļa Sinole-Silakrogs (P34), Rēzekne-Gulbene (P36), Alūksne-Liepna (P41), Krāslava-Preiļi-Madona (Madonas apvedceļš) (P62), Vētraine-Maliena-Kalncempji-Sprīvuļi (V396), Madona-Varakļāni (P84), Valmiera-Rūjiena-Igaunijas robeža (P17), Rencēni-Burtnieki-Daksti-Veckārķi (V231), Dūķeri-Kocēni-Ķiene (V188), Ramata-Mazsalaca-Vilzēni-Dikļi (V164), Aloja-Stūri (V139), Dikļi-Mazbrenguļi (V194), Valmiera-Smiltene (P18), Priekuļi-Rauna (P128), Rauna-Drusti-Jaunpiebalga (P29), Drustu stacija-Zosēni (V304), Straupe-Lēdurga-Vidriži-Skulte (V128), Lāņi-Ķirbiži-Jelgavkrasti-Limbaži (V138), Aloja-Vīķi (V120), Ārciems-Puikule-Urga-Braslava (V123), Limbaži-Aloja (P13), Kocēni-Limbaži-Tūja (P11), Strenči-Jērcēni-Ēvele-Ķemere (V238), Daksti-Jērcēni-Rami (V232), Cirgaļi-Palsmane-Ūdrupe (V248), Smiltene-Rauna (V234), Limbaži-Salacgrīva (P12), Ainaži-Matīši (P115), Ungurpils-Pāle (V116), Akmeņkalni-Lauvas-Ķekari (V143), Salacgrīva-Vecsalaca (V144), Matīši-Bērzaine-Rubene (V193), Valmiera-Līdums (V186), Šķirstiņi-Āstere-Ludiņi (V115) un Puikule-Rencēni-Vēveri (V112)
Selektīvās vienkārtas virsmas apstrādi galvenokārt veic, lai pagarinātu autoceļa seguma kalpošanas laiku un uzlabotu braukšanas apstākļus autovadītājiem. Darbu rezultātā tiek nodrošināta autoceļa seguma ūdensnecaurlaidība un uzlabota satiksmes drošība kopumā. Virsmas apstrādes darbi tiek veikti vasaras sezonā un to izpildes laiks ir atkarīgs no gaisa temperatūras, nokrišņiem un citiem faktoriem, kas var ietekmēt darba kvalitāti.
LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbu uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometru, no tiem 9092 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometri ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.
Uz sarakstu