ViA studenti Cēsu Pilsētas vidusskolā organizēs praktiskās nodarbības
Lai projektu nedēļas ietvaros tiktu nodrošināta ārējo mācībspēku iesaiste, kā arī jaunas idejas un skatījums uz ierastām mācību metodēm, Cēsu Pilsētas vidusskolā, sadarbojoties ar Vidzemes Augstskolu (ViA), februārī organizētas mācību stundas, kuru izstrādē un vadīšanā piedalījās ViA studenti un augstskolas docents Tālis Vigo Pumpuriņš.
Kā pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informē ViA sabiedrisko attiecību speciāliste Naura Kikuste, kopumā projektu nedēļas laikā ViA studentu un docētāja organizētajās aktivitātēs iesaistījās 61 vidusskolēns. Aktivitāšu ietvaros skolēni apguva kreatīvo "prāta vētras" tehniku jeb SCAMPER metodi. Cēsu Pilsētas pedagogi un skolēni atzīst, ka radošās domāšanas metode palīdz labāk izprast un pilnveidot savu ideju, kā arī šis paņēmiens būs noderīgs turpmāk situācijās, kad nepieciešams ģenerēt un attīstīt jaunas idejas.
Tāpat projektu nedēļas ietvaros dalībnieki uzzināja par Vidzemes Augstskolu un tās studiju piedāvājumu, piedalījās iepazīšanās spēlēs, kā arī izstrādāja un prezentēja projektus par tēmām "Teika par lukturīti", "Vendi" un "Latvijas karogs", rezultātā iegūstot daudz labu ideju, kas varētu tikt izmantotas "Cēsīm – 810" pasākuma organizēšanā.
Paši vidusskolēni – aktivitāšu dalībnieki atzīst, ka projektu nedēļas ietvaros ir iemācījušies strādāt komandā, attīstot draudzību, vienotību, komunikāciju un prasmi uzklausīt citus, kā arī apguvuši ideju prezentēšanas prasmes un spēju saliedēties ar nepazīstamiem cilvēkiem, ātri reaģēt un iegūt informāciju.
ViA studente Sanda Iesalniece, kas darbojās kopā ar Cēsu Pilsētas vidusskolas audzēkņiem, norāda: "Esmu patīkami pārsteigta par skolēnu ieinteresētību un iesaisti īstenotajās aktivitātēs. Priecājos, ka vidusskolēni ir draudzīgi un atvērti komunikācijai. Šī bija arī jauna un noderīga pieredze arī man pašai – kā strādāt un organizēt aktivitātes vidusskolēniem."
Domājot par turpmākajām projektu nedēļām, Cēsu Pilsētas vidusskolēni secina, ka viņi labprāt vairāk darbotos grupās, attīstot komandas darbu un prasmes sadarboties, uzzinātu vairāk par radošumu un radošās domāšanas metodēm, kā arī projektu nedēļas ietvaros arī turpmāk gribētu aktīvas darbības, kas saistītas ar interesantām tēmām un risinājumiem.
Uz sarakstu