Veiksmīgi noslēgušies Cēsu klīnikas pārcelšanās darbi
Veiksmīgi noslēgušies 2014.gadā plānotie klīnikas medicīnas pakalpojumu pārcelšanas darbi no Palasta ielas 15 uz Slimnīcas ielu 9, pilsētas informācijas portālu Cesis24.lv informēja Cēsu klīnikas valde.Apkopoti arī procesa ieguvumi:
* Visiem tiek nodrošināta vides pieejamība, tajā skaitā pacientiem un viņu piederīgajiem ar īpašām vajadzībām (kustību traucējumiem);
* Slimnīcas ielā 9 savu darbu turpina pacientu novērtētie un profesionālie kolēģi - dermatoveneroloģes Tatjana-Anna Gediņa un Sandra Zemvalde, arodslimību ārste Iveta Grapa-Grāfa, ģimenes ārste Anita Berga homeopāte Baiba Tereško, pediatre Inese Gārša un urologs Indulis Vanags;
* Vienkopus zem viena jumta pieejama diagnostika, ārstēšana un rehabilitācija.
Kā informē SIA "Cēsu klīnika" valdes locekle Olga Rudzīte, šobrīd notiek aktīvs darbs pie reģistratūras darba organizācijas uzlabošanas, jo sakarā ar pakalpojumu koncentrēšanos vienā vietā pieaugusi pacientu plūsma. Darba organizācijas uzlabošanas mērķis ir paaugstināt pacientu apkalpošanas kvalitāti. To plānots panākt ar elektroniskās rindu regulēšanas sistēmas ieviešanu, lai sadalītu pacientu plūsmu pēc pakalpojuma veida, piemēram - vizītes vai izmeklējuma pieteikšana, maksājumu veikšana, informācijas saņemšana u.c., lai saīsinātu rindā gaidīšanas laiku un apkalpošanas laiku.
Plānots tuvākā laikā izveidot darba vietu, kurā operators pieņems zvanus un veiks pierakstu, lai reģistratores visu savu laiku varētu veltīt tikai klāt esošiem pacientiem un klientiem. Pašreiz to dara reģistratores, vienlaicīgi apkalpojot klātienē esošos pacientus, kā rezultātā pieaug pacientu neapmierinātība.
Pēc pacientu plūsmas monitorēšanas datiem secinām, ka vislielākā pacientu plūsma ir no plkst.9.00 līdz 14.00, tam tiek pakārtots abu reģistratūru darbs, jo šajā laika posmā pacientus apkalpo divas reģistratores katrā vietā. Līdz šī gada beigām tiks nodrošināta iespēja ikvienam pieteikt vizīti caur mājaslapu vai sūtot e-pastu.
No 2015.gadu plānots paplašināt reģistratūras telpas, lai pacientam būtu iespēja piereģistrēties uz ambulatorajām vizītēm pie speciālista un uz diagnostiskajiem izmeklējumiem vienuviet. Nākamais solis ir modernizēt pacientu ambulatoro karšu kartotēku, piešķirot katrai kartei savu numuru, tādējādi minimizējot trešo personu piekļuvi informācijai par pacientiem un izslēdzot iespēju veidot vairākas kartes vienam pacientam.
Tā kā viena no ilggadējiem SIA "Cēsu klīnika" sadarbības partneriem ir Dr.A.Bergas ģimenes ārsta prakse, tad jautājām ārstei par izmaiņām, nomainot prakses atrašanās vietu, un dzirdējām "ir patiess prieks par piedāvāto iespēju strādāt vidē, kur viss nepieciešamais darbam, kā piemēram, rentgena, kardiogrammas izmeklējumi un analīzes ir pieejams vienā ēkā. Ikdienas darbā saņemu apmierinātu pacientu atsauksmes par gaišajām, ērtajām telpām, kā arī ierosinājumus, ka ir nepieciešams pārskatīt pilsētas autobusu kustību maršrutus, lai no visām ielām būtu iespēja nokļūt ar 1 transporta līdzekli līdz slimnīcai, jo šobrīd iedzīvotājiem nākas pārsēsties no viena autobusa uz otru, lai nokļūtu klīnikā. Kopumā ir ērti strādāt, jo māsiņa ir tepat līdzās -blakus telpā. Labprāt kaimiņos redzētu vēl kādu ģimenes ārstu, lai būtu iespēja attīstīt ambulatoro dienestu." Arī māsiņa Svetlana Burdo ir iepriecināta par labajiem darba apstākļiem, plašajām darba telpām, kurās veikt ārsta nozīmētās manipulācijas.
Dr. A.Bergas darba laiki nav mainīti- P.8.30-13.00, O., T. un Pk. 8.00-13.00 un C. 14.00-19.00. Lai novērstu vai aizkavētu saslimšanu, kā arī lai saglabātu un stiprinātu veselību, Dr.A.Berga aicina pacientus izmantot iespēju apmeklēt ģimenes ārsta profilaktisko apskati viena kalendārā gada laikā (no 1.janvāra līdz 31.decembrim). Par šo pārbaudi pacientam nav jāveic pacienta iemaksa. Vizītes laikā ģimenes ārsts iztaujās pacientu par veselības stāvokli un veiks vispārēju pārbaudi.
Pēc pārbaudes ģimenes ārsts var ieteikt papildu izmeklējumus vai citu ārstu speciālistu konsultācijas, kā arī sniegs rekomendācijas, kādiem apstākļiem pacientam vajadzētu pievērst uzmanību, lai veselības stāvoklis būtu stabils. Pieteikšanās pa tālruni 26600569. Uz sarakstu