Valmieras pilsētas pašvaldībai izcilība klientu apkalpošanā
Kā pilsētas informācijas portālu Valmiera24.lv informē Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Liene Zālīte, šī gada kampaņas mērķis bija lolot un pilnveidot patīkamu ikdienas komunikāciju starp uzņēmuma klientiem un darbiniekiem, tā veicinot lojalitāti, atpazīstamību un ilgtermiņa attiecības ar uzņēmumu.
Vērtēti tika individuāli sasniegumi, kas veidojās no slepenā pircēja vērtējuma, kurš klientu apkalpošanas darbu vērtēja dažādās kategorijās - profesionālās zināšanas, komunikācijas prasmes, pirmais iespaids, apkārtējā vide u.c. Tāpat vērtējumu ietekmēja arī klientu iesniegtās uzslavas (apkalpošanas vietās un interneta vidē).
Kampaņas laikā īpaši tika izcelta Valmieras pilsētas pašvaldībā strādājošā Finanšu dienesta finanšu direktores vietniece Gunita Jansone, nodokļu (nodevu) ekonomiste Ilze Ķirse, Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes speciāliste telpu nomas jautājumos Evija Stračinska, dzīvojamo māju/īpašumu apsaimniekošanas speciālists Guntis Braslis, Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieks Gints Konošonoks, Sociālo lietu pārvaldes vadītāja Sandra Kārkliņa, Ģimenes atbalsta nodaļas vadītāja Kaija Muceniece, Ģimenes atbalsta nodaļas sociālā rehabilitētāja Eva Salmane, sociālās darbinieces Ilze Kaupe un Laine Ločmele, Sociālās palīdzības nodaļas sociālās palīdzības organizatores Antra Frīdberga un Sandra Lapiņa, kā arī Apmeklētāju pieņemšanas centra klientu konsultantes Aija Ose, Anna Urbāne un Tatjana Lauze.
"Dalība kampaņā "Uzslavē labu servisu 2016" ļauj atskatīties un izvērtēt paveikto, kā arī dod stimulu turpmāk rūpēties par to, lai klientu apkalpošana Valmieras pilsētas pašvaldībā būtu augstā līmenī. Pateicamies visiem klientiem, kuri novērtēja Valmieras pilsētas pašvaldības speciālistus un izteica uzslavas gan klātienē, gan kampaņas mājaslapā. Tāpat pateicamies mūsu speciālistiem, par ieguldīto darbu, nodrošinot kvalitatīvu klientu apkalpošanas servisu," norāda Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centra vadītāja Ilze Brēdenfelde.
Šī gada kampaņā tika apbalvoti uzņēmumi, kas darbojas kategorijās - bizness patērētājiem, bizness biznesam, valsts un pašvaldības iestādes un e-serviss. Papildus tika vērtēts uzņēmumu sniegums pēc ieteikšanas indeksa datiem un individuālām prasmēm klientu apkalpošanā (smaids, kompetence, ātrums un laipnība). Kopumā kampaņas noslēgumā tika pasniegti 48 izcilības apliecinājumi. Šogad kampaņā tika iesniegtas vairāk nekā 69000 uzslavas. Kampaņā piedalījās 57 zīmoli, ar vairāk nekā 640 apkalpošanas vietām un gandrīz 10 000 klientiem.
Kampaņas interneta vietnē viesojušies 85 801 apmeklētāji, bet sociālajos kontos - vairāk nekā 48 000 skatītāji. 90,9% lapas Labsserviss.delfi.lv apmeklētāju bijuši no Latvijas, bet pārējie 9,1% no tādām valstīm kā Norvēģija, Krievija, Anglija, Igaunija, Somija, Vācija, Zviedrija un Malta.
Laba servisa kampaņa Latvijā norisinās jau divpadsmito gadu. Šogad to organizēja reklāmas aģentūra VUCA.
Uz sarakstu