Valmierā prezentē labās prakses piemērus bērna attīstības izvērtēšanai pirmsskolā
Vērtēšanas rezultātā noteikta bērna zināšanu, prasmju un attieksmju atbilstība plānotajiem rezultātiem. Vērtēšana norāda ne tikai uz rezultātu, bet arī uz tālāko pedagoģisā procesa pilnveidi un individuālo uzdevumu izvirzīšanu bērnam. Vērtēšana palīdz arī izvērtēt bērna attīstības dinamiku un veidot sadarbību ar ģimeni, lai sekmētu bērna attīstības gaitu.
Sagatavotais metodiskais materiāls prezentēts 16.maijā notikušajā Valmieras pilsētas pirmsskolas iestāžu metodiķu un vadītāju vietnieču izglītības jomā seminārā "Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības izvērtēšana". Sniegtas katras iestādes sagatavotas prezentācijas, detalizēti iepazīstinot ar saviem bērnu attīstības izvērtēšanas variantiem.
Kā atzīst metodiskās apvienības vadītāja Guna Vorpa: "Vērtēšanas procesa izstrādei un realizācijai izglītības iestādēs ir ieguldīts pamatīgs, pamatots darbs." Un cerībā izstrādāt kādu noderīgu materiālu arī nākamgad viņa izsaka pateicību par ieguldīto darbu materiālu autorēm.
Metodiskais materiālis ir pieejams katrā no Valmieras pirmsskolas izglītības iestādēm. Šis ir jau otrais metodiskais materiāls, ko izstrādājusi Valmieras pilsētas Pirmsskolas metodiskā apvienība. Pagājušajā gadā tika izveidota rokasgrāmata skolotājiem "Ārpusnodarbību pasākumi pirmsskolas izglītības iestādē kā metode dažādu audzināšanas uzdevumu realizēšanā", kurā tika apkopoti 38 dažādu ārpusnodarbību pasākumu scenāriji.
Uz sarakstu