Uzņēmumi iesaistās kampaņā, vācot līdzekļus neauglības ārstēšanai
Ziedojumu vākšanas kampaņai, lai palīdzētu ģimenēm, kam diagnosticēta neauglība, piepildīt sapni par ilgi gaidīto bērniņu, šogad pievienojās 18 dažādu uzņēmumu.
No 23.oktobra līdz 5.novembrim, iegādājoties Apsara, Vitamin Performance, Cido, Druva, Lotte Limonāde, Smiltene, Bolero, Baltais, Vichy, Valdo, Värska Original, Siera Nams, Kaija, Latvijas Maiznieks, Marienbāde, Pļavas, Italpasta un Cesvaine produktus un preces, divi centi no katras iegādātās vienības tiks novirzīti biedrības "Taureņa efekts" kampaņas fondā," informē SIA "ELVI Latvija" komercdirektore Laila Vārtukapteine.
Viņa papildina, ka informatīvās norādes-sirsniņas "Pērkot šo, atbalsti dzīvību!" pie konkrētajiem produktiem jau ir izvietotas visos veikalos ELVI.
"Pateicamies ikvienam veikalu ELVI sadarbības partnerim un jau pastāvīgajiem kampaņas atbalstītājiem. Katrs ziedotais cents ir būtisks, lai finansiāli palīdzētu vēl vairāk ģimenēm," atzīst Vārtukapteine. "Arī 2013. un 2014.gadā uzņēmumi iesaistījās neauglības ārstēšanas kampaņā, savukārt šogad to skaits ir pat pieaudzis."
Šāgada noslēgumā publiskā pasākumā tiks noteiktas tās ģimenes, kas kampaņas ietvaros saņems pilnībā apmaksātu medicīnisko apaugļošanu. "Tādēļ aicinām ģimenes neatlikt šo jautājumu uz pēdējo mirkli, bet vēl pieteikties kampaņai, aizpildot veidlapu http://www.egv.lv/lv/contacts/campaign.php" aicina L.Vārtukapteine, papildinot, ka 2013.gadā bija saņemti 98 pieteikumi, savukārt 2014.gadā – jau 144. "Tas nenoliedzami pierāda Latvijas iedzīvotāju uzticēšanos kampaņai, kā arī problēmas aktualitāti mūsu sabiedrībā". Pēc Nacionālā dienesta datiem 2015.gada septembra sākumā rindā uz valsts apmaksāto medicīnisko apaugļošanu piecās klīnikās kopumā bija vairāk nekā 2000 pāru.
Pateicoties uzņēmumu un cilvēku ziedojumiem, divos gados finansējums pilnīgi apmaksātajam medicīniskās apaugļošanas kursam būs sniegts 17 ģimenēm, no kurām jau trīs - Rīgā, Zemgalē un Latgalē - ir sagaidījušas savu ilgi loloto bērniņu.
Sniegt finansiālu atbalstu kampaņai var:
* ziedojot akcijas kastītēs visos veikalos ELVI, "DOMO", ALKOUTLET DZĒRIENI&VĪNI, ātrās ēdināšanas restorānos "Hesburger", Klīnikā EGV, degvielas uzpildes stacijās VIRŠI-A un lietotu preču mazumtirdzniecības veikalos KRISTĪNE-RR;
* zvanot 90006282 (viens zvans ir 1,42 eiro) vai
* veicot pārskaitījumu uz ziedojuma kontu LV37HABA0551034195731.
Neauglības ārstēšanas kampaņa ilgst kopš 2013.gada pavasara, un tās mērķis ir vērst Latvijas sabiedrības uzmanību uz reproduktīvās veselības jautājumiem un to risināšanas iespējām, kas tiešā veidā ir saistīts ar demogrāfijas situācijas veicināšanu valstī.
Padarīt Latviju bagātāku aicina biedrība "Taureņa efekts" ar mazumtirgotāju ELVI, klīniku EGV, mājsaimniecības lielveikalu "DOMO", ātrās ēdināšanas restorānu ķēdi "Hesburger", veikalu-noliktavu ALKOUTLET DZĒRIENI&VĪNI, AS VIRŠI-A degvielas uzpildes stacijās un lietotu preču mazumtirgotāju "KRISTĪNE-RR". Papildu informāciju par kampaņu var meklēt projekta mājaslapā: www.labudarot.lv.