Smiltenē veidos Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru
Trešdien, 9.martā Smiltenes novada domē notika tikšanās par Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveidi Smiltenē, pilsētas informācijas portāls Smiltene24.lv uzzināja Smiltenes novada pašvaldībā.
Tikšanos organizēja Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija un tajā piedalījās Smiltenes novada domes, Nodarbinātības valsts aģentūras, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras un Valsts zemes dienesta pārstāvji. Līdzīga tikšanās janvārī notika ar Valsts ieņēmumu dienesta pārstāvju piedalīšanos.
Sanāksme organizēta ar mērķi saskaņot dažādus Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas, pašvaldības un valsts institūciju jautājumus Smiltenes klientu centra izveidē, kā arī apspriest praktiskus jautājumus par klientu centra tālākās darbības nodrošināšanu.
Iepriekš informējām, ka līdz 2016.gada 1.jūlijam Smiltenē, Dārza ielā 3, plānots izveidot Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centru. Klientu apkalpošanas centrā varēs saņemt Smiltenes novada pašvaldības pakalpojumus, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts zemes dienesta un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumus, kurus nodrošinās šo iestāžu darbinieki, kā arī Uzņēmuma reģistra, Valsts darba inspekcijas, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes un Lauku atbalsta dienesta e-pakalpojumus, kurus sniegs pašvaldības speciālisti.
Uz sarakstu