Sesks: Izglītības reformu svarīgākā daļa ir izglītības kvalitātes uzlabošana
"Nepieciešams izvērtēt skolu tīklu, jo skolām jābūt tur, kur ir bērni un darbvietas vecākiem. Svarīgākais ir bērns un izglītības kvalitāte, un tikai pēc tam seko ēka un skolotāju atalgojums," sacīja Sesks, paužot viedokli, ka skolotāju algu palielināšana nenozīmē izglītības kvalitātes līmeņa celšanos.
Sesks atzina, ka izglītības sistēmas reforma neattīstās tik ātri, kā cerēts. Viņš to skaidroja ar pilsētu atšķirīgajiem izmēriem, līdz ar to katrā pašvaldībā risināmās problēmas izglītības jomā ir citas, tādēļ vienotu modeli izveidot ir grūtāk. Vienlaikus reformai jābūt pabeigtai līdz jaunā mācību gada sākumam.
Patlaban izstrādāti vairāki izglītības reformas modeļi, tostarp apspriests tiek arī iepriekšējās izglītības un zinātnes ministres Mārītes Seiles modelis. Sesks pauda uzskatu, ka rezultātu iespējams panākt, no vairākiem modeļiem paņemot noderīgāko un labāko.
Kā pirmdien pēc koalīcijas partiju sadarbības padomes sēdes norādīja Ministru prezidents Māris Kučinskis (ZZS), vēl vismaz divas nedēļas politiķi turpinās diskutēt par jauno pedagogu atalgojuma modeli.
Uz sarakstu