Renčaks: Pēdējos desmit gados "Bite" vadīja inovācijas telekomunikāciju nozarē
Kā sacīja Renčaks, līdz ar "Bite" ienākšanu Latvijas tirgū pirms desmit gadiem mobilais operators uzlabojis visu Latvijas operatoru klientu apstākļus. "Mēs veiksmīgi mainījām veidu, kā notiek komunikācija ar klientiem Latvijā, un mūsu attieksme pret mūsu klientiem ietekmēja kopējo attieksmi pret klientiem visā Latvijā," stāstīja Renčaks. "Līdz ar to domāju, ka klientiem pašlaik ir daudz vairāk varas, vairāk, nekā viņiem ir, saskaroties ar apdrošināšanas kompānijām, "airBaltic" vai citām kompānijām, kas nepareizi pielieto savu varu."
"Pēdējos desmit gados vadījām inovācijas telekomunikāciju nozarē," turpināja Renčaks. "Padarījām caurspīdīgu tarifu politiku - 2010.gadā nolēmām, ka mums būs trīs tarifu plāni, toreiz Latvijā bija 180 tarifu plāni, mēs pateicām, ka mums būs trīs."
"Šobrīd visi tarifu plāni ir daudz vieglāk saprotami klientiem, un mēs bijām tie, kas iniciēja šo procesu," piebilda Renčaks.
Renčaks norādīja, ka "Bite" mērķis ir cīnīties pret sliktajiem paradumiem telekomunikāciju nozarē. "Mēs aizvācām sodus, aizvācām caurspīdīguma trūkumu tarifos, vienkāršojām operatoru maiņas procesu - parādījām, ka to iespējams paveikt vienā dienā," padarīto uzskaitīja Renčaks. "Ja skatāmies uz "Bite" cenām un tirgus cenām, bijām tie, kas aizsāka cenu samazināšanu."
Par vienu no "Bite" stratēģijas stūrakmeņiem Renčaks sauc bezmaksas pakalpojumu ieviešanu. "Ja skatāmies uz "Latvijas Mobilo telefonu", viņi veido saturu un video, bet tas tiek darīts tāpēc, lai klienti patērētu vairāk un maksātu vairāk, taču "Bite" vēlas, lai lietas, kam jābūt par brīvu, ir par brīvu."
Skatoties nākotnē, Renčaks sacīja, ka priekšā ir darbs pie datu cenu sakārtošanas. "Tās pašlaik tiek veidotas tikpat viltīgi kā iepriekš sarunu cenas."
SIA "Bite Latvija" pērn apgrozīja 59,6 miljonus eiro, bet nopelnīja 4,57 miljonus eiro. Uzņēmums pilnībā pieder Lietuvā reģistrētajam "Bite Lietuva UAB".
Uz sarakstu