"Tele2" atver jauna koncepta klientu apkalpošanas centru Jēkabpilī
Rūpējoties par augsta līmeņa klientu servisu, "Tele2" pirms trim gadiem uzsāka vērienīgu klientu apkalpošanas centru pārveides projektu, pilsētas informācijas portālam Jekabpils24.lv pavēstīja uzņēmuma pārstāvji.
Investējot 1,4 miljonus eiro, projekta ietvaros "Tele2" ir atvēris jau 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Jēkabpilī, Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī.
"Tele2" izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Baltijas mērogā, un ļauj klientiem baudīt augstākā līmeņa servisu – individuālu un ātru apkalpošanu moderna interjera telpās, kurās ir viegli orientēties, izvēloties nepieciešamos mobilo sakaru pakalpojumus un mobilās ierīces un aksesuārus no plašā klāsta.
"Mūsu klienti atzinīgi novērtē mūsu jauno konceptu un klientu servisu, un priecājamies, ka jau vairākus gadus pēc kārtas "Tele2" ir iedzīvotāju uzslavētākais uzņēmums mobilo sakaru nozarē Latvijā. "Tele2" klienti ir puse Latvijas iedzīvotāju, savukārt klientu apkalpošanas centros vidēji mēnesī mēs nodrošinām servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem "Tele2" klientiem. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām, veicot nozīmīgus ieguldījumus un turpinot šogad atvērt jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus," saka "Tele2" Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe.
"Tele2" klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts "Tele2 AB" grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām. Kopumā Latvijā darbojas 39 "Tele2" klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
Uz sarakstu