"Latvijas balzams" plāno ražošanas apjomus kāpināt par 8%
"Latvijas balzams" plāno šogad kāpināt dzērienu ražošanu par 8%, liecina uzņēmuma paziņojums biržai "Nasdaq Riga".
Kā ziņo aģentūra LETA, uzņēmums izaugsmes plānus balsta uz plānoto eksporta apjomu pieaugumu stratēģiskos tirgos, kā arī jaunu dzērienu ieviešanu ražošanā.
"Latvijas balzama" valdes priekšsēdētājs Sīmurs Ferreira norāda, ka uzņēmums plāno augt atbilstoši savai stratēģijai ar ražošanas fokusu uz peļņu nesošiem un eksportspējīgiem zīmoliem - tādiem kā "Rīgas Melnais balzams", degvīni "Stolichnaya Vodka", "Moskovskaya Vodka", "Amber Gold Vodka" un "Riga Black Vodka" un dzirkstošais dzēriens "Cosmopolitan Diva".
Uzņēmuma plānos šogad ir kāpināt izaugsmi noieta tirgos Lielbritānijā, ASV, Āzijā, Polijā, Izraēlā, kur tas redz potenciālu augt un paplašināt klāstu, atzīmē Ferreira.
Kā ziņots, "Latvijas balzama" neauditētais apgrozījums pagājušā gada trīs ceturkšņos sasniedza 55,27 miljonus eiro, kas ir par 7,9% vairāk nekā attiecīgajā laika posmā 2014.gadā, liecina uzņēmuma paziņojums biržā "Nasdaq Riga".
Pārskata perioda neauditētā peļņa sasniedza 5,99 miljonus eiro, kas ir par 20% vairāk nekā 2014.gada attiecīgajā periodā.
"Latvijas balzams" kopš 2014.gada oktobra iekļauts holdinga kompānijā "Amber Beverage Group", kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai "SPI Group" apvienojot Baltijas uzņēmumus - "Latvijas balzamu", dzērienu izplatītājus "SPI Distribution Latvia", "SPI Distribution Estonia" un "Bennet Distributors" Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi "Latvijas balzams veikali" Latvijā un "Darija" Lietuvā. "Amber Beverage Group" dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija "S.P.I. Regional Business Unit B.V.".
Uz sarakstu