"Elvi" tīklu veikalos pirmajā ceturksnī apgrozījums pieaudzis par 11%
"Elvi" veikalu kopējie finanšu rādītāji kārtējo reizi apliecina veikalu attīstības stabilitāti un klientu pirktspējas palielināšanos," norāda SIA "Elvi Latvija" komercdirektore Laila Vārtukapteine. Viņa informē, ka ņemot vērā faktu, ka šogad Lieldienas bija martā, viens no lielākajiem pieaugumiem, salīdzinot ar pagājušo gadu, attiecīgi ir tieši tradicionālajām Lieldienu precēm (186%).
Tā kā šogad martā bija salīdzinoši silti laikapstākļi, vislielākais apgrozījuma pieaugums bija vērojams aktīvās atpūtas precēm (738%) – tas ir – velosipēdiem, skrituļdēļiem , tāpat arī griliem un to piederumiem . Tāpat novērojama tendence, ka šā gada I ceturksnī, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pagājušajā gadā ļoti pieauguši vīriešu apģērbu pārdošanas apjomi (601%). Savukārt no pārtikas precēm lielākais pieaugums bijis fasētajiem gaļas produktiem (203%), kas īpaši iecienīti kļūst, atklājot pikniku sezonu. Tāpat ievērojams pieaugums bijis arī augļiem un dārzeņiem, īpaši mizotajiem, tīrītajiem un jau sagrieztajiem dārzeņiem (34%), kā arī Lieldienu laikā pieauga arī, olu pārdošanas apjoms, kas, salīdzinot ar pagājušo gadu palielinājās par 16%.
2016.gada pirmajos mēnešos "Elvi" franšīzes ķēdē tika atvērti 5 jauni veikali – Bēnē, Ķegumā, Olainē, Aglonas stacijā, kā arī 8.aprīlī jaunu "Elvi" veikalu Ozolniekos atvēra SIA "Elvi Latvija" ilggadējā franšīzes partnere SIA "Vita mārkets", kam pieder jau 34 veikali visā Latvijā. Savukārt pagājušajā gadā zīmolam "Elvi" pievienojās lielākais mazumtirgotājs Latgalē – SIA "Antaris".
Šobrīd "Elvi" franšīzes ķēdē ir gandrīz 50 Latvijas uzņēmumi, kas ik dienu nodrošina pircējus ar kvalitatīvu un svaigu vietējo produkciju 158 veikalos "Elvi" visā Latvijā. L.Vārtukapteine uzsver: "Elvi" veikali sevi ir pierādījuši kā kvalitatīvs mazumtirgotājs ar plašu preču klāstu un vietējo produktu sortimentu, tāpēc Latvijas uzņēmēji arvien vairāk izvēlas iegādāties "Elvi" franšīzi un uzticas ELVI zīmolam un biznesa pieejai."
"Elvi" zīmola veiksme ir saistāma ne tikai ar mazumtirdzniecības vietām, bet arī ar daudziem sociālajiem projektiem un labdarības akcijām. Tā, piemēram, kopš 2013.gada "Elvi" kā prioritāro sociālās atbildības virzienu ir noteicis demogrāfijas problēmu apzināšanu un dzimstības veicināšanu, palīdzot tām Latvijas ģimenēm, kas dažādu apstākļu dēļ nevar pašu spēkiem piepildīt sapni par ilgi gaidīto mazuli. Pateicoties cilvēku un uzņēmēju atbalstam, trijos gados finansiālais atbalsts, pilnībā apmaksājot medicīnisko apaugļošanu, būs sniegts jau 25 ģimenēm un piedzimuši jau seši mazuļi.
SIA "Elvi Latvija" ir zīmola "Elvi" turētāja un franšīzes devēja, kas nodrošina veikalu sekmīgu darbību, garantē mārketinga atbalstu, vienotu iepirkumu, IT nodrošinājumu, tirdzniecības atbalstu veikala iekārtošanas laikā un ikdienas darbā. "Elvi" tīkla apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar 2014.gadu, pieauga par 15%.
Uz sarakstu