"Cēsu alus" izveidojis jaunu segmentu – dzīvesstila dzērieni
AS "Cēsu alus" Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgū izveidojis jaunu segmentu – dzīvesstila dzērieni, kas sevī ietver funkcionālus dzērienus aktīva un veselīga dzīvesveida veicināšanai, pilsētas informācijas portālu Cesis24.lv informēja AS "Cēsu alus" Sabiedrisko attiecību vadītāja Agita Baltbārde.
Šis dzērienu segments ļoti strauji attīstās, papildinot tirgu ar inovatīviem produktiem ar augstu pievienoto vērtību. Kopējās investīcijas zīmolu "Vitamin Performance" un "Protein Performance" izveidošanā – 60 000 eiro.
AS "Cēsu alus" izveidotais funkcionālo dzērienu zīmols "Vitamin Performance", kas radīts 2014.gada pavasarī, ir vitaminizēts un minerālvielām bagātināts negāzēts bezalkoholiskais dzēriens. Zīmols sevī ietver četrus dzērienus, kas pēc to nosaukuma atbilst noteiktas funkcionālās lomas īstenošanai un ir cilvēka ikdienas vitamīnu un minerālvielu avots – "Power", "Mental", "Balance" un "Isotonic Sport". Produktu sortiments aptver gan garīgo darba spēju atjaunošanas, gan fiziskās labsajūtas uzturēšanas funkcijas.
Kā pilnīgi jauns virziens dzīvesstila dzērienu segmentā ir piena proteīna dzērieni ar jaunu atvasinātu zīmolu "Protein Performance". Tas ir ar proteīniem bagātināts dzēriens, kas faktiski darbojas kā jaunās paaudzes uzkoda, kas var tikt lietots kā pilnvērtīgas ēdienreizes sastāvdaļa ikdienas olbaltumvielu jeb proteīnu devas uzņemšanai. Tas kalpo arī kā lielisks atbalsts treniņiem, atjaunojot spēka rezerves un veicinot muskuļu masas pieaugumu. "Protein Performance" ir funkcionāls dzēriens, kā pamatsastāvā ir augstas kvalitātes dabīgs piens ar samazinātu laktozes saturu un ar D vitamīnu, dzēriens nesatur glutēnu. Šobrīd dzēriens pieejams ar divām garšām – banānu & šokolādes un zemeņu, pildīts ērtā 0,33l tetrapakas iepakojumā.
Zīmolu "Vitamin Performance" un "Protein Performance" veiksme ir to unikalitāte un iekļaušanās sabiedrības dzīvesstila kopējās tendencēs – šī segmenta straujā attīstība ir loģisks turpinājums tam, ka aizvien aktuālāks kļūst kopējais sabiedrības aktīva un veselīga dzīvesveida kults. Ērti lietojams, funkcionāls dzēriens ar augstu pievienoto vērtību ir spēcīgs atbalsts ikdienas centieniem veselīga dzīvesveida uzturēšanā.
"Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone: "Šādi inovatīvi produkti ir dzērienu tirgus nākotnes potenciāls – tie ir dzērieni ar funkcionālu pievienoto vērtību, kas palīdz nodrošināt un uzlabot cilvēku dzīves kvalitāti un iekļaujas to ikdienas uzturā, veido jaunus lietošanas paradumus, kas kļūst par tradīcijām. Gan sekojot tirgus tendencēm dzērienu segmentā, un arī kopējām sabiedrības dzīvesveida aktualitātēm, gan prognozējot šo tendenču ilgtspēju, esam spējuši radīt ne vien unikālu zīmolu, bet radīt jaunu dzērienu segmentu. Šobrīd funkcionālās pārtikas tirgus globāli ir sociāls fenomens, kā pamatā ir sabiedrības vajadzību izpratne un jaunu patēriņa paradumu veidošanas māksla. Kopš 2014.gada sākuma dzīvesstila dzērienu tirgus ir trīskāršojies, prognozēju, ka šāda pieauguma tendence saglabāsies turpmākos 3-5 gadus."