"Cēsu alum" pērn apgrozījuma kritums un peļņas kāpums
Savukārt uzņēmuma peļņa kāpusi pusotru reizi - no 1,52 miljoniem eiro 2014.gadā līdz 2,38 miljoniem pērn.
Kā norādīts vadības ziņojumā, pērnā peļņa tiks novirzīta uzņēmuma attīstībai.
Pagājušajā gadā realizēti 68,12 miljoni litru dažādu kategoriju dzērienu. Lai gan alus tirgū bijis kritums par 3%, uzņēmumā saražotā alus pārdošanas apjomi auguši par 2,6%. Līdz ar to "Cēsu alus" saglabājis nozīmīgas pozīcijas vietējā tirgū, alus skārdeņu iepakojuma kategorijā ieņemot pirmo vietu starp alus ražotājiem un paturot "Cēsu Premium" kā pārdotāku zīmolu Latvijas tirgū.
Savukārt vieglo alkoholisko dzērienu kategorija pērn Latvijā saglabājās iepriekšējā gada līmenī, teikts ziņojumā. Uzņēmums ar zīmoliem "Cēsu Džons", "Cēsu 14" un citiem ieņēma tirgus līdera pozīcijas pēc pārdotajiem apjomiem. Arī sidra tirgū zīmols "Fizz" saskaņā ar tirgus izpētes kompānijas "The Nielsen Company" datiem ir stabils tirgus līderis.
Pagājušajā gadā uzņēmums turpināja īstenot ilgtermiņa investīciju programmu, ražošanā ieguldot 1,3 miljonus eiro, savukārt šā gada plāns paredz ieguldījumus iekārtu modernizācijā un energoefektivitātes paaugstināšanā 1,17 miljonu eiro apmērā.
"Cēsu alus" produktu portfelī ir pārstāvētas vairākas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
"Cēsu alus" pamatkapitāls ir 8,32 miljoni eiro, nodarbināto skaits pagājušajā gadā - 206. Uzņēmuma 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam "Olvi Ooj".
Uz sarakstu