"Balta" jau 13 gadus atzīta par godīgāko apdrošinātāju Latvijā
Apdrošināšanas sabiedrībai "Balta" (PZU grupa) skaitlis 13 nebūt nav nelaimīgs, tieši otrādi - īpašs un pagodinošs. Jau trīspadsmito gadu, tā sasniedzot "velna duci", ziņu aģentūras LETA un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS veiktajā socioloģiskajā aptaujā, kas tika veikta 2015.gada nogalē, "Balta" ir ieguvusi augstāko novērtējumu Latvijas apdrošināšanas kompāniju vidū un kārtējo reizi atzīta par godīgāko apdrošinātāju Latvijā.
Kā pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja uzņēmumā, socioloģiskās aptaujas rezultāti parāda, ka "Baltu" par visgodīgāko no apdrošinātājiem uzskata 29,5 procenti aptaujāto, kas ir par 6,8 procentpunktiem vairāk nekā otrajā vietā ierindotajam apdrošinātājam.
Īpaši atzinīgi par apdrošinātāja "Balta" darbību jau vairākus gadus pēc kārtas izsakās kurzemnieki, tomēr šogad vienlīdz atzinīgi "Baltu" novērtēja arī Pierīgas iedzīvotāji un vidzemnieki.
"Mēs "Baltā" nebaidāmies no skaitļa 13 un lepojamies, ka esam sasnieguši "velna duci", jau trīspadsmito reizi kļūstot par godīgākā apdrošinātāja titula īpašniekiem. Šāda klientu atzinība mums ir patiešām ļoti nozīmīga un svarīga. Tieši tādēļ vēlamies no visas sirds pateikties mūsu klientiem par izrādīto uzticību un augsto novērtējumu mūsu sniegtajiem pakalpojumiem. Tituls "godīgākais apdrošinātājs", mūsuprāt, ir augstākais novērtējumus mūsu darbam, kas vienmēr ir bijis orientēts uz izcilu klientu servisa kvalitāti un to, lai, notiekot negadījumam, mēs nodrošinātu vislabāko atbalstu saviem klientiem. Īpaši ar šo titulu lepojamies, jo tas apliecina, ka "Balta" patiešām pareizi piekopj visas PZU grupas kopīgās vērtības, kur viena no tām ir tieši godīgums. Kopumā 2015.gada trīs ceturkšņos "Balta" saņēma 28 714 atlīdzību pieteikumus (neskaitot veselības apdrošināšanas pieteikumus) par dažādiem negadījumiem, par kuriem kopā atlīdzībās tika izmaksāti vairāk nekā 23 miljoni eiro. Arī šogad mēs neapstāsimies un turpināsim darbu pie jaunu, noderīgu un klientiem izdevīgu pakalpojumu ieviešanas, lai spētu sniegt palīdzīgu roku visdažādākajās neparedzētajās dzīves situācijās arī turpmāk," norāda apdrošinātāja "Balta" valdes priekšsēdētājs Bogdans Benčaks.
Ziņu aģentūra LETA un pētījumu centrs SKDS socioloģisko aptauju ar mērķi noskaidrot, kuras no apdrošināšanas kompānijām iedzīvotāji uzskata par godīgām un korektām savā attieksmē pret klientu, veic jau četrpadsmit gadus. 2015.gadā savu atzinumu par apdrošināšanas kompāniju attieksmi pret klientiem snieguši 1005 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.