"Pica Lulū" pērn sasniegusi labākos finanšu rādītājus pēdējo piecu gadu laikā
Lielākā pašmāju picēriju tīkla ''Pica Lulū'' īpašnieks SIA ''Later LTD'' pērnā gada apgrozījums pieaudzis par vairāk nekā 600 tūkstošiem eiro jeb 13%, sasniedzot 5,26 miljonus eiro. Tas ir vismaz pēdējos piecos gados labākais finanšu rādītājs, kas norāda uz augsto ''Pica Lulū'' picu novērtējumu.
Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja Sandra Gorbunova, savukārt šis gads "Pica Lulū" plānojas izaicinājumu pilns - vienlaicīgi būt interesantiem ar Pica Lulū franšīzi ārpus Latvijas, realizēt un ģenerēt vietējos pilotprojektus un saglabāt stabilu vietu Latvijas tirgū sabiedriskajā ēdināsānā un ēdienu piegādē. Šogad plānots turpināt izaugsmi un palielināt apgrozījumu līdz 5,63 miljoniem eiro.
Sandra Gorbunova, SIA "Later LTD" direktore: "Saskaņā ar mūsu uzņēmuma stratēģiju, pērnais gads bija vairāk starptautiskās pieredzes un zināšanu uzkrāšanas gads, ņemot vērā mūsu nākotnes plānus par franšīzes atvēršanu ārpus Latvijas. "Pica Lulū" vienmēr ir svarīgi sekot starptautiskām tendencēm un labāko uzņēmumu piemēram ārpus Latvijas. Taču tikpat nozīmīgi ir saglabāt latvisko identitāti, sadarbību ar Latvijas ražotājiem un audzētājiem, kā arī nemainīgi augstu garšas kvalitāti. Šāda stratēģija kopā ar attīstīto picu piegāžu tīklu jau ilgtermiņā ir pierādījusi sevi kā ļoti veiksmīgu, un tas atspoguļojas mūsu finanšu rādītājos, kas turpina gadu no gada uzlaboties."
Viens no faktoriem, kas ļauj uzņēmumam sasniegt arvien labākus rezultātus, ir picu piegāžu tīkla attīstīšana Latvijā. Pirms pus otra gada ieguldītās investīcijas izejvielu ražotnē ir sniegušas rezultātu un ļauj uzņēmumam nodrošināt daudz lielāku pagatavošanas kapacitāti un izpildīt daudz vairāk klientu pieprasījumus īsā laika termiņā.
"Pica Lulū" svarīgi ir nodrošināt augstu Latvijas kvalitāti, tāpēc tā sadarbojas ar vietējiem ražotājiem. S. Gorbunova atzīst, ka ilgstošu un mērķtiecīgu attiecību rezultātā ir izveidojusies ļoti laba sadarbība ar vietējiem piegādātājiem, kuru ražotnes brauc paši skatīties un kopīgi strādā pie produktiem un izejvielām, kas tiek ražoti un pielāgoti tieši "Pica Lulū" tīklam un izejvielu sastāvu prasībām. Tā piemēram, "Dobeles Dzirnavnieks" piegādā augstākās kvalitātes miltus speciālā, mums pielāgotā iepakojumā. Arī picu pagatavošanā tiek izmantots augstvērtīgs siers no "Smiltenes piens", nevis izmaksu ziņā lētākie siera izstrādājumi.
Uzņēmumam viena no šī gada prioritātēm ir turpināt sagatavošanās darbus franšīzes tīkla attīstīšanai ārvalstīs. Sandra Gorbunova, SIA "Later LTD" direktore: "Šobrīd vēl turpinām darbus kopā ar konsultantiem, lai mūsu franšīzes modelis atbilstu starptautiskiem standartiem. Var teikt, ka esam tuvu, lai izietu starptautiskajā tirgū ar gatavu sistēmu, franšīzes modeli un virzīšanas taktiku. Kā prioritārās valstis, kuras varētu būt ieinteresētas sadarbībā, uzskatām Lielbritāniju, Īriju un Poliju.
SIA "Later LTD" ir plašākā un populārākā picēriju tīkla Latvijā "Pica Lulū" izveidotājs un franšīzes turētājs. Latvijā zem "Pica Lulū" nosaukuma darbojas 8 picērijas Rīgā un Pierīgā. "Pica Lulū" piedāvā Itālijas, Amerikas un Kanādas tradīcijām un līmenim atbilstošas picas un to baudīšanas vietas – dzīvespriecīgas un krāsainas picērijas. 1996.gadā "Pica Lulū" pirmie Latvijā sāka piedāvāt picu līdznešanai, kā arī to piegādāt pēc pasūtījuma klientiem ērtā vietā un laikā. SIA "Later LTD" strādā 235 darbinieku.
Uz sarakstu