LMT: Viedtālruņu realizācija pieaugusi par 69%
Šī gada pirmajos deviņos mēnešos telekomunikāciju operators "Latvijas Mobilais telefons" (LMT) realizējis par 69% vairāk viedtālruņu nekā attiecīgajā laika periodā pērn, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.
Būtisko viedtālruņu realizācijas pieaugumu LMT valdes priekšsēdētājs Juris Binde skaidro ar jauna pakalpojuma līguma veida ieviešanu, kas paredz arī iespēju mainīt veco ierīci pret jaunu ik pēc sešiem mēnešiem.
"Pieaugums viedtālruņu realizācijā ir arī viens no faktoriem, kas nodrošinājis gan kopējā apgrozījuma pieaugumu, gan pamatpakalpojumu realizācijas apjomu pieaugumu," skaidro Binde.
LMT ieņēmumi no pamatpakalpojumiem šī gada trīs ceturkšņos pieauguši par 4,1% un sasniedza 78 miljonus eiro, bet aizvadītā gada trīs ceturkšņos uzņēmuma ieņēmumi no pamatpakalpojumiem sastādīja 75 miljonus eiro.
LMT pirmo deviņu mēnešu apgrozījums sasniedzis 127 miljonus eiro, kas ir par četriem miljoniem vairāk nekā iepriekšējā gada pirmajos deviņos mēnešos, kad uzņēmums apgrozīja 123 miljonus eiro.
LMT pirmajos deviņos mēnešos strādājis ar 43,7 miljonu eiro peļņu pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA), kas ir par 5,7 miljoniem vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, kad uzņēmuma bruto peļņa bija 38 miljoni eiro, aģentūru LETA informēja LMT pārstāvji.
LMT klientu skaits sasniedzis 1 141 000. Pērn šajā laikā LMT bija 1 122 091 klients.
2014.gadu LMT noslēdza ar 144 miljonu eiro apgrozījumu, kas bija par aptuveni 10% mazāk nekā iepriekšējā gadā, kad uzņēmums strādāja ar 161 miljona eiro apgrozījumu. Savukārt LMT tīrā peļņa 2014.gadā bija 19,6 miljoni eiro, kas ir par aptuveni 14% mazāk nekā 2013.gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 22,8 miljoni eiro.
LMT 49% kapitāldaļu pieder Ziemeļvalstu telekomunikāciju koncernam "TeliaSonera", 23% - "Lattelecom", 23% - "Latvijas Valsts radio un televīzijas centram", 5% - Latvijas valstij caur Privatizācijas aģentūru. Uzņēmums dibināts 1992.gadā.
Uz sarakstu