Kuldīgas novada pedagogus aicina uz meistardarbnīcām
Uzsākot jauno mācību gadu, pirmo reizi Kuldīgas novadā pedagogi tiks aicināti uz meistardarbnīcām nevis metodisko apvienību sanāksmēm.
Kā pilsētas informācijas portālu Kuldiga24.lv informēja Kuldīgas novada pašvaldības Izglītības nodaļas speciāliste Lilita Mačtama, nodarbības notiks trešdien, 26.augustā, pilsētas skolās, tās vadīs novada pedagogi, kuri ieguvuši 4.pedagogu profesionālās darbības kvalitātes pakāpi.
Katrs novada pedagogs šajā dienā apmeklēs 2 no piedāvātajām 20 meistardarbnīcām. Katra meistardarbnīca norisināsies stundas garumā.
"Tas ir mēģinājums mudināt pedagogus palūkoties uz mācīšanas procesu plašāk. Līdz šim pedagogi vairāk dalījās pieredzē pa mācību priekšmetu grupām, tagad būs iespēja iepazīties ar citu mācību priekšmetu skolotāju pieredzi kādas metodes vai paņēmiena izmantošanā mācību procesā," pauž Kuldīgas novada pašvaldības Izglītības nodaļas vadītāja Santa Dubure.
Izglītības nodaļas speciālisti cer, ka šī diena dos novada pedagogiem daudz jaunu iedeju mācību gadam un šāda meistardarbnīcu organizēšana varētu kļūt par Kuldīgas novada tradīciju.
Meistardarbnīcu laika grafiks trešdien, 26.augustā:
* Plkst.10.00 – 11.00 – 1.meistardarbnīcas nodarbība (norises vieta – pilsētas skolas).
* Plkst.11.40 – 12.40 – 2.meistardarbnīcas nodarbība (norises vieta – pilsētas skolas).
Meistardarbnīcu vadītāji un tēmas:
* Sanita Ermane - Esejmācība un zinātniski pētnieciskie darbi vēsturē.
* Silvija Herca - Metodiski paņēmieni darbam mācību priekšmetu un klases stundās (Darbs ar ziņu; migrācija; iekāpšana attēlā; iekāpšana skaņās).
* Indra Tīruma, Larisa Flugrāte, Iveta Eglīte - Spēle kā mūsdienīga mācību metode ģeogrāfijas un dabaszinību stundās.
* Andris Lagzdiņš, Gunta Jankovska - Telpiskās uztveres veidošana un āra nodarbība kā viena no tā atbalstošām mācību metodēm.
* Antra Spuļģe - Metodes un uzdevumi novada mācības apguvē.
* Gunita Meiere, Marija Cīrule - Mācību procesa individualizācija kā izziņas darbības aktivizācijas veids izglītojamiem ar mācīšanās grūtībām sākumskolā.
* Guntra Krūkliņa - Interaktīvu mācību līdzekļu veidošana skolēniem un skolotājiem vēsturē.
* Gunta Upesdegle - Valoda kā nesaprašanās līdzeklis.
* Daiga Strupule-Buka, Ināra Iesalniece - Pētnieciskā darba prasmes bioloģijas stundās.
* Agita Zubriļena - Metodes un paņēmieni no 1.-12.klasei.
* Aina Tovstuļaka, Ina Ozola - Animācija mācību stundā.
* Ilona Incenberga - Kritiskās domāšanas metodes un paņēmieni.
* Nadija Strazdiņa - Skolotāju attieksme pret mācību procesu skolēniem ar intelektuālās attīstības traucējumiem.
* Alda Alksne - "Emociju akords"- variācijas par emocionālo audzināšanu jaunākajā skolas vecumā.
* Inguna Smutova - Fonemātiskās dzirdes attīstīšana pirmsskolas vecuma izglītojamajiem.
* Rasa Rasmane - Rotaļu vingrinājumi skaņu pareizas izrunas attīstīšanai.
* Laila Ābola - Muzikāli ritmisko rotaļu izmantošana pirmsskolas vecuma bērnu mācību procesā.
* Daina Šēniņa - Vides izglītības iekļaušana mācību procesā un iegūtās pieredzes izmantošana bērnu radošā darbībā.
* Dace Volkonovska - Pērļošanas tehnikas izmantošana rokdarbos pirmsskolas vecuma izglītojamajiem.
Uz sarakstu