Konkursā par "Lattelecom" zīmola attīstību atkārtoti uzvar "TBWA\Latvija"
Telekomunikāciju uzņēmuma "Lattelecom" rīkotajā konkursā par uzņēmuma zīmola attīstību atkārtoti uzvarējusi reklāmas aģentūra "TBWA\Latvija", aģentūru LETA informēja "TBWA\Latvija" pārstāvji.
Kā stāsta "Lattelecom" mārketinga dienesta direktore Tatjana Bļiņņikova, "TBWA/Latvija" iepriekšējos gados ir ielikusi stingrus pamatus "Lattelecom" zīmola izaugsmē. "Mūsu klienti ir ievērojuši pārmaiņas un īpaši atzinīgi vērtē pēdējo pāris gadu laikā radītās TV reklāmas, tāpēc esam gandarīti, ka mūsu sadarbība ar reklāmas aģentūru turpināsies."
"TBWA\Latvija" ir Latvijas reklāmas aģentūra, kas nozarē strādā jau 16 gadus un ir daļa vienam no pasaulē lielākajiem radošo reklāmas aģentūru tīkliem "TBWA Worldwide".
"TBWA\Latvija" pieder AS "RCL", kas pērn apgrozīja 1,824 miljonus eiro, bet nopelnīja 330 707 eiro.
SIA "Lattelecom" ir viens no lielākajiem Latvijas telekomunikāciju uzņēmumiem, kurš pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Dānijā reģistrētajam "TeliaSonera" meitasuzņēmumam "Tilts Communications" (49%). 2014.gadā uzņēmums apgrozīja 165 miljonus eiro, bet nopelnīja 30,3 miljonus eiro.
Uz sarakstu