Jūrmalas dome: iepirkumu procesā iesniegtās sūdzības ir uzņēmēju konkurences instruments
Saistībā ar gadījumiem, kad Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) Iesniegumu izskatīšanas komisija šonedēļ divas dienas izskatīja vairākas sūdzības saistībā ar Dubultu Kultūras un izglītības centra būvniecības konkursu un Jūrmalas kartes sistēmas ieviešanu un uzturēšanu, pilsētas domes izpilddirektors Arturs Grants paskaidroja, ka iepirkumi Jūrmalā tiek veikti, ievērojot visus atbilstošos normatīvos aktus.
Grants pastāstīja, ka visu Jūrmalas pašvaldības izsludināto iepirkumu mērķis ir izvēlēties pašvaldības vajadzībām atbilstošākos un saimnieciski izdevīgākos risinājumus. Savukārt lielā daļā gadījumu iepirkumu procesā iesniegtās sūdzības ir uzņēmēju savstarpējās konkurences instruments, kas kavē pašvaldības ieplānoto darbu paveikšanu savlaicīgi. Šāda situācija vērojama arī ļoti daudzos citu pasūtītāju, tostarp pašvaldību, rīkotajos iepirkumos un nav unikāls Jūrmalas gadījums. Kamēr sūdzību izskatīšana IUB ir bez maksas, to izmanto daudzi uzņēmēji, lai censtos ietekmēt iepirkuma procesu savā labā.
Jūrmalas domes sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Leite minēja, ka lēmumi par IUB Iesniegumu izskatīšanas komisijas 14.jūnijā skatīto Jūrmalas kartes sistēmas ieviešanas un uzturēšanas iepirkumu vēl nav zināmi. Savukārt 15.jūnijā tika skatītas trīs pretendentu sūdzības saistībā ar Dubultu Kultūras un izglītības centra būvniecības konkursu. Lēmumi šī iepirkuma gadījumā būs zināmi mēneša beigās.
Uz sarakstu