Jelgavas pašvaldība pasūtīs iespējamā Ziemeļu tilta ietekmes uz vidi novērtējumu
Pretendentam, kas iepirkumā uzvarēs, būs jāveic izpēte, jāsagatavo ziņojums un jāsarīko sabiedriskā apspriešana, saņemot sabiedrības un institūciju ierosinājumus, kā arī atbildot uz tiem.
Piedāvājumus iepirkumā pretendenti var iesniegt līdz 12.maijam.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka pašvaldības iecerētās transporta pārvada jeb tā dēvētā Ziemeļu tilta izbūves mērķis ir atrisināt vairākas Jelgavas satiksmes organizācijas problēmas un radīt priekšnosacījumus uzņēmējdarbības tālākai attīstībai, tostarp tiktu īstenota transporta tīkla infrastruktūras izveide industriālo teritoriju attīstībai pilsētas ziemeļrietumu daļā, lidlaukam pieguļošajās teritorijās, pilsētas apvedceļa loku noslēgšana, savienojot Dobeles šoseju ar Kalnciema ceļu, tranzīta plūsmas novirzīšana no pilsētas centra uz mazāk apdzīvotiem rajoniem, tādējādi samazinot sastrēgumus, trokšņu līmeņa pārsniegumus pilsētas centrā un radot priekšnoteikumus ceļu satiksmes negadījumu samazināšanai, kā arī tās būtu veloceliņu tīkla tālākas attīstības iespējas.
Plānotā tilta trases sākums ir Lapskalna un Atmodas ielas krustojums, bet trases beigas - Kalnciema ceļa (P99) un Loka maģistrāles krustojums. Paredzamais būvdarbu ilgums - divi gadi.
Tilta pār Lielupi un Driksas upi un pieeju izbūves kopgarums ir 1376 metri. Daļu no tilta posma - aptuveni 730 metru garumā - plānots īstenot dabas liegumā "Lielupes palienes pļavas", kas ietverts Eiropas īpaši aizsargājamo teritoriju tīklā "NATURA 2000". Kopumā tilta būvniecībai ir izstrādāti četri skiču varianti.
Paredzētā darbība plānota, šķērsojot vai skarot divpadsmit nekustamo īpašumu teritorijas, kas atrodas Jelgavas pilsētas teritorijā, starp kurām ir nekustamie īpašumi Uzvaras ielā 69, Loka maģistrālē 51, īpašums "Lielupes tauvas josla", īpašums Strautu ceļā 1, īpašumi "Driksa" un "Lielupe", nekustamie īpašumi Uzvaras ielā, Lapskalna ielā, tostarp Lapskalna ielā 22, kā arī īpašumi Pils salā.
Uz sarakstu