Banner 980x90

Jaunpilī darbu uzsāk Valsts un pašvaldību vienotais  klientu apkalpošanas centrs

Publicitātes foto
Publicitātes foto

Otrdien, 1.martā, Jaunpils novada pašvaldībā darbu uzsāk Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), pilsētas informācijas portāls Tukums24.lv uzzināja pašvaldībā.

VPVKAC  klientus apkalpos klientu apkalpošanas centra speciāliste Dina Ločemele un nodokļu administratore Ilze Zorika.

VPVKAC izveidei Jaunpils pašvaldība saņēma valsts mērķdotāciju 9512,14 eiro apmērā. 2016.gadā centra uzturēšanas izmaksas segs Jaunpils pašvaldība, savukārt 2017. gadā centra uzturēšanai daļu līdzekļus piešķirs valsts.

VPVKAC atrodas "Ērģelniekos", Jaunpils pagastā, Jaunpils novadā  (1.stāvā, ieeja no Baznīcas ielas  puses)

VPVKAC  nodrošinās klientiem vienkopus  pašvaldību pakalpojumus un  noteiktus valsts iestāžu pakalpojumus.

VPVKAC būs pieejami Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA), Valsts ieņēmumu dienesta (VID) un   Lauku atbalsta dienesta (LAD) noteiktie pakalpojumi.

VPVKAC  varēs saņemt konsultācijas par noteiktiem Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA), Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP), Uzņēmumu reģistra (UR), Valsts zemes dienesta (VZD) un Valsts darba inspekcijas (VDI) pakalpojumiem un e-pakalpojumu lietošanu, praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un eID viedkartes lasītāju.  Apmeklētāji varēs  saņemt arī informāciju par tuvākajām valsts iestāžu reģionālajām struktūrvienībām, to darba laikiem un pakalpojumu pieteikšanas kārtību.

Uz doto brīdi  noslēgti  četri  līgumus par sadarbību  atsevišķu valsts pakalpojumu sniegšanā ar šādām valsts iestādēm:
* Valsts  ieņēmumu dienestu;
* Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru;
* Valsts zemes dienestu;
* Uzņēmumu reģistru.

No Vides aizsardzības un  reģionālās attīstības ministrijas  gaidām sadarbības līgumus ar pārējām iestādēm.

Valsts pakalpojumi tiks uzsākti sniegt  marta pēdējā nedēļā , pēc klientu apkalpošanas speciālistu apmācībām.

Klientiem , kuri  vēlēsies saņemt valsts iestāžu pakalpojumus , dodoties uz vienoto klientu apkalpošanas centru līdzi jāņem:
* pase vai personas apliecība (eID);
* ja plāno izmantot e-pakalpojumus – personas apliecība (eID), kurā ir aktivizēts e-paraksts;
* atsevišķu e-pakalpojumu saņemšanai – internetbankas pieejas kodi.
 

Ar 1 martu apmeklētāji  VPVKAC var saņemt pašvaldības pakalpojumus:
* samaksāt  nekustamā īpašuma nodokli;
* saņemt Sociālā dienesta pabalstus;
* samaksāt  pašvaldības maksas  pakalpojumus , valsts un pašvaldības nodevas;
* iesniegt jebkura veida dokumentus;
* saņemt domes sagatavotos dokumentus

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)