Jaunpilī darbu uzsāk Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs
Otrdien, 1.martā, Jaunpils novada pašvaldībā darbu uzsāk Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), pilsētas informācijas portāls Tukums24.lv uzzināja pašvaldībā.
VPVKAC klientus apkalpos klientu apkalpošanas centra speciāliste Dina Ločemele un nodokļu administratore Ilze Zorika.
VPVKAC izveidei Jaunpils pašvaldība saņēma valsts mērķdotāciju 9512,14 eiro apmērā. 2016.gadā centra uzturēšanas izmaksas segs Jaunpils pašvaldība, savukārt 2017. gadā centra uzturēšanai daļu līdzekļus piešķirs valsts.
VPVKAC atrodas "Ērģelniekos", Jaunpils pagastā, Jaunpils novadā (1.stāvā, ieeja no Baznīcas ielas puses)
VPVKAC nodrošinās klientiem vienkopus pašvaldību pakalpojumus un noteiktus valsts iestāžu pakalpojumus.
VPVKAC būs pieejami Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA), Valsts ieņēmumu dienesta (VID) un Lauku atbalsta dienesta (LAD) noteiktie pakalpojumi.
VPVKAC varēs saņemt konsultācijas par noteiktiem Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA), Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP), Uzņēmumu reģistra (UR), Valsts zemes dienesta (VZD) un Valsts darba inspekcijas (VDI) pakalpojumiem un e-pakalpojumu lietošanu, praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un eID viedkartes lasītāju. Apmeklētāji varēs saņemt arī informāciju par tuvākajām valsts iestāžu reģionālajām struktūrvienībām, to darba laikiem un pakalpojumu pieteikšanas kārtību.
Uz doto brīdi noslēgti četri līgumus par sadarbību atsevišķu valsts pakalpojumu sniegšanā ar šādām valsts iestādēm:
* Valsts ieņēmumu dienestu;
* Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru;
* Valsts zemes dienestu;
* Uzņēmumu reģistru.
No Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas gaidām sadarbības līgumus ar pārējām iestādēm.
Valsts pakalpojumi tiks uzsākti sniegt marta pēdējā nedēļā , pēc klientu apkalpošanas speciālistu apmācībām.
Klientiem , kuri vēlēsies saņemt valsts iestāžu pakalpojumus , dodoties uz vienoto klientu apkalpošanas centru līdzi jāņem:
* pase vai personas apliecība (eID);
* ja plāno izmantot e-pakalpojumus – personas apliecība (eID), kurā ir aktivizēts e-paraksts;
* atsevišķu e-pakalpojumu saņemšanai – internetbankas pieejas kodi.
Ar 1 martu apmeklētāji VPVKAC var saņemt pašvaldības pakalpojumus:
* samaksāt nekustamā īpašuma nodokli;
* saņemt Sociālā dienesta pabalstus;
* samaksāt pašvaldības maksas pakalpojumus , valsts un pašvaldības nodevas;
* iesniegt jebkura veida dokumentus;
* saņemt domes sagatavotos dokumentus