E-rēķinu skaits "Swedbank" internetbankā pārsniedzis miljonu
Kopš e-rēķinu ieviešanas "Swedbank" internetbankā šā gada sākumā iesūtīto e-rēķinu skaits sasniedzis 1,1 miljonu, informē "Swedbank".Palielinājies automātiski apmaksāto e-rēķinu skaits - jūnijā 92% no iesūtītajiem e-rēķiniem bija ar automātisko apmaksu.
Katru mēnesi iesūtīto e-rēķinu skaits turpina pieaugt: jūnijā ir iesūtīti 192 067 e-rēķini, kas, salīdzinot ar šā gada janvāri, ir par 7000 rēķinu vairāk. Populārākās nozares, kuru e-rēķiniem piesakās "Swedbank" klienti, ir elektroenerģija, apdrošināšana un telekomunikāciju pakalpojumi.
No šā gada, lai atbilstu ES regulas izmaiņām, Latvijā līdzšinējo automātisko rēķinu apmaksu aizstāja jauni risinājumi. "Swedbank" izstrādāja jaunu pakalpojumu - e-rēķinus "Swedbank" internetbankā. Tas sniedz iespēju saņemt savus rēķinus vienuviet internetbankā, tos pārskatīt un ērti apmaksāt ar vienas pogas nospiešanu, turklāt arī izmantot e-rēķinu automātisku apmaksu. Igaunijā e-rēķini ir ieviesti jau kopš 2013.gada, savukārt Lietuvā e-rēķinus ieviesīs no jaunā gada.
"Rēķinu saņemšana internetbankā un iespēja uzreiz tos apmaksāt ir mūsdienīgs un ērts risinājums, kas klientiem patīk aizvien vairāk. Maksātājam tas dod iespēju saņemt savus rēķinus vienuviet, kur uzreiz var tos arī apmaksāt vai pieslēgt automātisko apmaksu. Savukārt rēķinu piegādātāji tādējādi var palielināt regulāro maksātāju skaitu, uzlabot maksāšanas disciplīnu, kā arī saņemt automatizētas, strukturētas atskaites," saka "Swedbank" Naudas plūsmas un e-produktu daļas vadītāja Beāte Krauze. Uz sarakstu