27% Latvijas iedzīvotāju plāno apmeklēt kādus no Rīgas svētku pasākumiem
Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja TNS pārstāvji, salīdzinoši biežāk Rīgas svētku pasākumus plāno apmeklēt/piedalīties tieši Rīgas iedzīvotāji.
66% Latvijas iedzīvotāju neplāno apmeklēt/piedalīties kādos no Rīgas svētku pasākumiem (32% - drīzāk neapmeklēšu; 34% - noteikti neapmeklēšu).
7% iedzīvotāju nav varējuši atbildēt uz šo jautājumu.
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica aptauju laikā no 2016.gada 2. līdz 4.augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 950 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Uz sarakstu