"Kālija parks" no nākamā gada cer atjaunot kālija sāls kravu apkalpošanu no Baltkrievijas
Noteiktie dzelzceļa tarifi bija iemesls tam, kā rezultātā "Kālija parks" zaudēja būtisku daļu Baltkrievijas kravu, taču, neskatoties uz to, uzņēmumam ir izdevies atjaunot sarunas un panākt vienošanos par kālija sāls kravu atjaunošanu no Baltkrievijas, iespējams, jau no nākamā gada, aģentūrai LETA norāda uzņēmuma valdes loceklis Edgars Ciniņš.
"Baltkrievijas uzņēmumi ir gatavi ar mums sadarboties, šī iespēja ir jāizmanto," uzsver Ciniņš.
Latvijas izdevīgais ģeogrāfiskais stāvoklis esot viena no valsts priekšrocībām cīņā par vietu globālajā ekonomikā. Līdz ar to vitāli svarīgi esot izmantot tās priekšrocības, kas Latvijai kā tranzītvalstij tiek sniegtas. "Ir būtiski veicināt lielo ostu attīstību un jaunu sadarbības iespēju radīšanu, radot izdevīgus priekšnoteikumus, lai lielās ostas nevis konkurētu savstarpēji, bet gan starptautiski un būtu spējīgas piesaistīt jaunas investīcijas pilsētvides attīstībai," norāda uzņēmējs.
Viņš uzsver, ka Ventspils brīvostas pārvalde nav atbalstījusi uzņēmēju cīņu par dzelzceļa tarifu izlīdzināšanu un samazināšanu Ventspils virzienam.
"Kālija parks" pērn strādāja ar 7,7 miljonu eiro apgrozījumu un 1,6 miljonu eiro peļņu, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uz sarakstu